Site icon aeQual 2.0

Gestionar l’autogestió

Cyberclick-David-Tomas

El fundador i CEO de Cyberclick, David Tomàs (en la imagen), ha explicat avui davant d’un grup d’empreses el secret de l’èxit d’una organització on el personal autogestiona el seu temps i no hi ha límit de dies de vacances. Segons Tomàs, un model de gestió de persones com aquest és perfectament possible si hi ha prou responsabilitat, confiança mútua i una comunicació franca i lleial. «Totes les persones que treballen a l’organització han de compartir sincerament els valors ètics i empresarials en què aquesta es fonamenta, cosa que no es fa sense un gran esforç de formació i conscienciació», ha assegurat.

 

Valors vius

Aquests valors no poden ser, ha advertit, tan sols un decàleg penjat a les parets de l’empresa, sinó que s’ha de fer real que cada dia siguin vius i viscuts efectivament per totes les persones que en formen part. Amb un alt nivell de compromís, poden, fins i tot, com succeeix amb els equips de treball que lidera Tomàs, participar activament en els processos de selecció de persones.

La xerrada de Tomàs, que ha ofert un bon nombre de detalls sobre el funcionament de la seva firma, ha encapçalat la sessió “Els nous temps de l’excel·lència empresarial”, fòrum organitzat per l’Àrea de Qualitat en el Treball del Departament d’Empresa i Ocupació, on el president del Consell Assessor del Govern català per a la Reforma Horària, Fabian Mohedano, ha resumit l’estat actual d’aquest projecte.

Cyberclick, grup d’empreses especialitzades en publicitat i màrqueting en línia, amb seu a Barcelona, Madrid i Bogotà, va rebre l’any 2013 el reconeixement de Great Place To Work, que ha prestat la seva col·laboració a l’organització de l’acte.

Exit mobile version